eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdpowiedź na reklamację dot. skimminguRe: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
  • Data: 2013-04-28 23:03:50
    Temat: Re: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
    Od: XYZ <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2013-04-28 23:01, XYZ wrote:
    > Witam,
    >
    > Proszę o poradę, jakie dalsze kroki mógłbym podjać, po otrzymaniu
    > następującej odpowiedzi na reklamację złożoną w październiku 2012:
    > http://img811.imageshack.us/img811/1931/kispismo.jpg
    >
    > Karta została zeskanowana prawdopodobnie w marcu 2012 podczas mojego
    > pobytu w USA, użyta we wrześniu i październiku. Oczywiście mnie w tym
    > czasie w Stanach nie było, a plastiku nikt mi nie ukradł.
    >
    > Jak mam rozumieć to, że transakcje zostały wykonane poprawnie, a jednak
    > dwie z nich zostały uznane? Przecież podpisy na potwierdzeniach musiały
    > być sfałszowane.
    >
    > Co można dalej zrobić, żeby odzyskać pieniądze?
    >

    Zapomniałem dodać, że to karta keep it simple, Getin Noble Bank.

    XYZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1