-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
ail
From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Pismo z banku
Date: Tue, 30 Jan 2007 12:18:53 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 32
Message-ID: <epn9ma$9bc$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <epl9ng$qnk$1@inews.gazeta.pl> <eplgic$oc0$1@atlantis.news.tpi.pl>
<eplkie$err$1@news.onet.pl> <epllfq$ibq$1@news.onet.pl>
<eplmob$k6k$9@news.dialog.net.pl> <epms34$uas$1@news.onet.pl>
<epn15r$8dk$2@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: aez30.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1170156042 9580 83.16.129.30 (30 Jan 2007 11:20:42 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Jan 2007 11:20:42 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:406628
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 30 Jan 2007 09:55:21 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):
> Jeśli zaś kobieta pisze, że 3 lata temu założyła konto, 1.5 roku temu
> dostała monit o zaległościach (pewnie o połowę mniejszych) i nadal nic
> nie zrobiła w kierunku likwidacji rachunku, to jak to nazwiesz? Dla mnie
> to tylko i wyłącznie głupota.
Kobieta złożyła pismo z prośbą o wyjaśnienie, skąd wziął sie debet na
rachunku. Bank żadnego wyjaśnienia nie przysłał.
Więc czyja to wina? Klienta?
Jeśli bank nie odpowiedział, to miała podstawy przypuszczać, że debet
był spowodowany błędem ze strony banku, bank błąd usunął i sprawę uznał
za niebyłą.
Zwracam uwagę, że już od jakiegoś czasu brak odpowiedzi na reklamację w
przeciągu 30 dni, jest w świetle prawa traktowany jako pozytywne
rozpatrzenie tej reklamacji.
> Co do przykładu z telefonią - operator wysyła Ci smsy, ale takie też
> czasem nie dochodzą, albo np zgubiłeś aparat i nie masz jak ich odczytać
> (ani sprawdzić, że już Ci wyłączyli), a abonament jak był naliczany, tak
> jest.
> Jak widzisz, to nie do końca zły przykład.
Właśnie, że całkiem zły!
Jeśli abonent nie zapłaci kilku rachunków, to operator przysyła
upomnienie, potem wyłącza telefon i przestaje naliczać abonament. Bank
przez 3 lata nie przestał pobierać wątpliwych opłat, natomiast nawet nie
zechciał przysłać wyjaśnienia odnośnie źródła debetu!
--
Pozdrowienia,
Krzysztof
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.07 11:45 Michal Jankowski
- 30.01.07 13:44 Joanna
- 30.01.07 13:50 Joanna
- 30.01.07 13:50 RobertS
- 30.01.07 13:53 Mithos
- 30.01.07 14:01 RobertS
- 30.01.07 14:39 darnok
- 30.01.07 14:43 darnok
- 30.01.07 14:49 RobertS
- 30.01.07 15:27 darnok
- 30.01.07 15:30 S.T.
- 30.01.07 15:35 S.T.
- 30.01.07 16:37 Joanna
- 30.01.07 18:02 S.T.
- 30.01.07 20:03 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie