eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-for-mail
    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - cyrk
    Date: Thu, 27 Aug 2009 20:55:18 +0000 (UTC)
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 19
    Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
    References: <s...@t...ceti.pl>
    Reply-To: j...@c...pl
    NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1251406518 77580 62.121.128.11 (27 Aug 2009 20:55:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Aug 2009 20:55:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:499640
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
    > Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    > pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało

    [...]

    > wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    > bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    > zamiast "Prestiżowej" :)

    No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
    reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/

    Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1