eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!news.osn.de!diablo1.news.osn.de!ecngs!feeder.ecngs.de!nx02.iad01.newshost
    ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atla
    ntis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Date: Mon, 08 Mar 2010 00:55:09 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 11
    Message-ID: <hn1ei5$aqd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <4...@q...googlegroups.com>
    <4b92a226$1@news.home.net.pl> <hmu9n2$nis$1@news.interia.pl>
    <hmvrn5$dfq$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmvtgs$j45$4@news.interia.pl>
    <hn11vn$4k3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hn16df$5qh$4@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ce46.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268006277 11085 80.53.214.46 (7 Mar 2010
    23:57:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Mar 2010 23:57:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hn16df$5qh$4@news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:521392
    [ ukryj nagłówki ]

    Valdi wrote:
    > Czemu zatem Lidl nie poszedł w podobnym kierunku, bądź
    > przynajmniej nie obniżył limitu np. do 10 PLN? Czy to może być podyktowane?
    > taka polityka?

    kauflandy sa chyba wieksze od lidlow, pewnie z paru powodow roznica w koszcie
    obslugi transakcji gotowkowej i kartowej bedzie mniejsza dla wiekszego sklepu,
    w malym sklepie byc moze dochodzi koszt polaczenia terminala przez siec
    telefoniczna, a na dodatek wyzszy koszt obslugi klienta ze wzgledu na wydluzony
    czas obslugi przy kasie (w przypadku klienta placacega np. za butelke napoju
    to platnosc karta zajmie najwiecej czasu, w ktorym moznaby obsluzyc innego klienta)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1