    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polska A.D. 2009.
    Date: Wed, 30 Dec 2009 14:57:47 +0100

    > Przykladowe pytanie:
    >
    > Endriu-a powiedz- jesli sie na tym znasz-do ilu pracownikow PIS zmiejszyl
    > kraju liczbe urzednikow?

    Ja w przeciwieństwie do Pana Jerzego Olszewskiego, formację PiS uważam za
    wyjątkowo perfidną bandę oszustów (bobożnych).....

    Prawica w potrzasku
    http://adamwielomski.salon24.pl/64625,prawica-w-potr
    zasku

    "[...]
    W tej sytuacji po prawej stronie sceny politycznej pozostał wyłącznie PiS.
    Partia ta rządzi przez dwa lata i można już ocenić jej działalność:
    1. Zapowiadanej dekomunizacji nie ma.
    2. Zapowiadanej lustracji nie ma.
    3. Zapowiadanej antyabrocyjnej rewizji konstytucji nie ma.
    4. Zapowiadanej reformy strukturalnej państwa (IV RP) nie ma.
    5. Zapowiadanej reformy finansów nie ma.

    Właściwie trudno - po 2 latach rządów - napisać cokolwiek pozytywnego o tych
    rządach. To mieszanka haseł i chwytów socjotechnicznych; bezustanne kampanie
    wojenne przeciwko prawdziwym i wyimaginowanym wrogom z których w praktyce
    absolutnie nic nie wynika. Gadanie, gadanie i bicie piany. Nie ma
    podstawowych reform instytucji państwa, liberalizacji gospodarki. W polityce
    zagranicznej kompromitacja w postaci AKCEPTACJI TRAKTATU
    EUROPEJSKIEGO.[...]".

    ... która zadłużyła mój kraj na kolejne 60 mld zł (w ciągu dwóch lat).
    Nietstety nasze dzieci będą te długi musiały spłacać, tak jak my spłacaliśmy
    długi po Gierku ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/