  • Data: 2010-01-02 18:09:13
    Temat: Re: Polska A.D. 2009.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus"

    > Niedawno słyszałem w wiadomosciach TOK-FM o rozpatrywaniu opcji, aby
    > prowadzący działalnośc gospodarczą przeszli na płacenie od kwot realnego
    > zyski, a nie minimalnych.
    > Piękny balon próbny; jesli ten liberalny i progospodarczo nastawiony rząd
    > wpadnie na ten pomysł juz bardziej konkretnie, to niezorientowanych
    > ubędzie nagle i to chyba w 100%.

    Takie i inne pomysły będą pojawiały się co jakiś czas dopóki to
    ubezpieczenie będzie przymusowe no i państwowe. Nie mogę zrozumieć dlaczego
    jest przymusowe dla tych co mają jakąś pracę a dla tych co pracy nie mają i
    nie są zarejestrowani jako bezrobotni nie jest. Czyli chodzą po polskiej
    ziemi tacy, którzy nie są ubezpieczeni i jakoś nie słyszałem o jakiejś
    śmierci w rynsztoku czy problemach z leczeniem. Polska sprawiedliwość
    społeczna jakoś się trzyma i świat się nie zawalił. Czemu nie stworzyć
    sytuacji by opłacało się być ubezpieczonym? Ale widać większości opłaca się
    gdy jest jak jest. Dziwnie jakoś biegną myśli większości Polaków.