  • Data: 2010-01-02 17:33:49
    Temat: Re: Polska A.D. 2009.
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus"

    > Nie zorientowanych ubywa i tym z KRUSu zostaje do dojenia coraz mniej tych
    > ZUSu.

    Niedawno słyszałem w wiadomosciach TOK-FM o rozpatrywaniu opcji, aby
    prowadzący działalnośc gospodarczą przeszli na płacenie od kwot realnego
    zyski, a nie minimalnych.
    Piękny balon próbny; jesli ten liberalny i progospodarczo nastawiony rząd
    wpadnie na ten pomysł juz bardziej konkretnie, to niezorientowanych ubędzie
    nagle i to chyba w 100%.

    Co do nastawiania całej ekipy rzadzącej (prezydent + rząd) do prywatnej
    przedsiębiorczości - motoru napędowego gospodarki - proszę sobie ustalić,
    ile razy w 2009 prezydent bądź premier spotkali się z prywatnymi
    przedsiebiorcami.

    Otóż mi się nie udało zrobić takiego ustalenia ze skutkiem pozytywnym.
    To skutki niedawnej wejścia opcji nierobienia niczego, co wymaga udziału
    firm prywatnych oraz niesprzedawania niczego w prywatne ręce - co mentalnie
    wali komuną.