    From: "Czytek Newsów" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Powolne mbanku konanie...
    Date: 14 Feb 2004 18:18:19 +0100

    Autor: k...@p...onet.pl
    Data: 12 lutego 2004 04:02:50
    > PS. Ja tak na marginesie zostaje w mbanku... Na razie... nie chce mi sie
    > zakladac nowego konta... Widac wyzej opisana strategia BRE dziala...

    Ja też... ;-))

    Tylko dotychczas mimo świadomości, że oprócz VW
    (gdy umarło ś.p. LG) są jeszcze banki dużo lepiej
    oprocentowanie niż mB (chociaż mniej wygodne - ale
    za to z marmurami o 20 minut spaceru od domu..),
    to właśnie eMaxa używałem do dywersyfikacji
    ryzyka, że np. w VW coś się "zatnie" akurat jak
    potrzeba będzie nieco większego grosza, a teraz
    na mB łącznie z eKontem jest ze 150 złotych
    (na jedno tankowanie albo "dużą" zdrapkę do
    prepaida).

    A "dywersyfikacja" czeka w Inteligo (tak jak ktoś
    tu pisał wyżej - tylko na złość mB i "emocjonalnie")
    na załatwienie papierków w Dominecie, Eurobanku
    czy AIG, bo akurat grypa, spiętrzenie roboty,
    i na te 20 minut nie ma chwilowo czasu.

    Opłaciło się mB? Przecież nie jestem taki jeden.

    Myślę, że szczególnie w mB jest procentowo dużo
    takich "nie tylko racjonalnych" - właśnie zwabionych
    lekceważoną "filozofią mB".

    Co najśmieszniejsze i po samej Glenn to widać.
    Kobieta - chodzący paradoks ;-)) - nie tylko Glenn
    oczywiście ;-)).

    Pozdrawiam.