    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Rajfi] Regulamin KK
    Date: Fri, 28 Sep 2007 09:19:25 +0200

    To teraz trochę ode mnie.
    Co do moich doświadczeń w sprawie Rajfi vs Citi:
    - program rabatowy Citi ma deko większe % i np jak kupowałem laptopa i nie
    dostałem zniżki w sklepie, po telefonie do Citi i jego interwencji zniżka
    została mi przyznana w Rajfim jest zapis, że sklep może nie przyznać zniżki
    i koniec bank umywa ręce.
    - co do zwolnienia za kolejny rok to tutaj fakt, że trochę drażni sposób
    Citi, ale wydaj mi się że jest tak z innego powodu, po prostu jak nie
    zadzwonisz, to bank nalicza opłatę i ma zysk niezależnie jaki obrót był na
    karcie.
    - co do elastyczności to na razie testowałem Citi i jestem zadowolony i w
    sumie zaskoczony, że moje sprawy załatwiono tak jak chciałem (pisałem na
    grupie jedna to sprawa z tym programem rabatowym a druga to automatyczna
    spłata). Co do Rajfiego nie mam tutaj niestety nic do powiedzenia, co
    oczywiście nie znaczy, że jest tam źle.

    Co do samego Rajfiego to jest tam tak jak wszędzie, czyli po prostu jak się
    trafi :)
    Ostatnio np przed wyjazdem na wakacje chciałem sobie wziąść kk dookoła
    świata i ponad miesiąc prędzej zacząłem sprawę załatwiać a i tak nie
    zdążyłem, bo bank przysłał mi MC UEFA - telefon na partyline Pani odszukała
    papiery i mówi "tutaj nie ma jaką Pan chciał kartę" a pamiętam, że
    wybierałem sobie wzór i później jeszcze potwierdzałem ten wzór podczas
    rozmowy z konsultantem.
    Kolega ostatnio chciał sobie aktywować dostęp do www. Zadzwonił z pracy, ale
    były potrzebne dokumenty, więc konsultant(ka) mówi, że oddzwoni "dobrze
    tylko proszę tak po godzinie 16.30, bo jestem kierowcą i w pracy za bardzo
    nie mogę tylko w domu. Z tego co mi mówił to udało się bodajże za 5 razem.
    Cały czas miał telefony w godzinach 12-14 i mimo, że podawał i ktoś tam
    zapisywał "kontakt po 16.30" :)
    Reasumując w Rajfim nie jest tak źle, ale rewelacji to też bym się tam
    raczej nie doszukiwał.

    Xenocide