  • Data: 2011-03-24 13:36:48
    Temat: Re: Rozkoszne długi PIIGS a USA
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    facet, moja pierwsza odpowiedź w wątku nie była pyskówką i brzmiała:

    =======
    troche lat już trwa ta waluta, jakby na to nie patrzeć
    pokaż drugą taką, gdzie banknot z dowolną datą produkcji jest ważnym
    środkiem płatniczym
    co prawda nie ma to sensu ze wzgledu na inflację, ale jednak o czymś
    świadczy
    ========

    więc to wszystko co piszesz, odnosi się do Ciebie, bo bo Ci duma pękła i
    zalała oczy goryczą

    > Szczerze swojego posta żałuje...
    > no i chyb pierwszy raz napiszę
    >
    > szczerze nie pozdrawiam