  • Data: 2011-03-24 13:30:34
    Temat: Re: Rozkoszne długi PIIGS a USA
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    > Czasy nauki i wzajemnego wspomagania skończyły sie tu juz i to nie jest moja
    > wina.

    Owszem czas nauki się skończył, ale:

    Na blogu P. Wojtka można rzeczowo pogadać, tutaj nie? Czemu? Wszyscy zjedli
    wszystkie rozumy?

    Nie ma argumentów a jest li tylko wzajemne ośmieszanie postów.

    Po co?

    Komu to służy?

    Kilka lat temu ta grupa wyglądała zupełnie inaczej. Były spory o konkretne
    rozumienie świata. Dziś jest zarzucanie wróżenia. A ja tylko podałem suche
    liczby i one miały być prawdziwym motorem dyskusji. Efekt jest taki, że wyszła
    pyskówka dwóch gości, no może trzech, zamiast konkretne zbijanie argumentów.

    Szczerze swojego posta żałuje...
    no i chyb pierwszy raz napiszę

    szczerze nie pozdrawiam