    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Date: Wed, 30 Nov 2016 10:53:57 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <o1gs3l$tsu$1@news.chmurka.net>
    <s...@p...org>
    <o1ha6r$37q$1@news.chmurka.net> <m...@p...waw.pl>

    W dniu 30-11-2016 o 00:23, Krzysztof Halasa pisze:

    > Przecież dopuszczają. Zresztą w wielu budynkach jest w dalszym ciągu
    > 2-przewodowa instalacja aluminiowa.

    Zatem widocznie dopuszczają coś sprzecznego z moimi przypuszczeniami :(.
    U mnie gniazdka w łazience pod różnicówką (budowane jakieś 20 lat temu).
    Pisałem o tym, że elektryk zrobi instalację, a nie, że zrobił wieki temu.

    > Niestety posiadanie dowolnego kredytu (lub depozytu, i w ogóle
    > czegokolwiek) to jest taki zakład. Nie ryzykuje tylko ten, kto nic nie
    > ma.

    No to nadal nie jestem świadomy, że dokonałem zakładu.
    W moim pojęciu zdecydowałem się na płacenie bankowi odsetek w wysokości
    marży, a WIBOR traktuję jako odzwierciedlenie utraty wartości waluty
    (PLN), ale tylko waluty. Zakładam, że wartość towarów, pracy itp. nie
    zależy od wartości waluty i jak ona straci to odpowiednio te wartości
    zostaną inaczej wyrażone w tej walucie. Czyli uważam, że utrata wartości
    waluty jest obojętna z punktu widzenia mojego układu z bankiem o kredyt.
    Bardzo się mylę, czy tylko trochę?
    P.G.