  • Data: 2016-12-11 18:00:49
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Bo nie miał.

    ROTFL

    > No przecież napisałem. Był efektem działania banku centralnego,
    > który podwyższał stopy procentowe, aby uniknąć przegrzania gospodarki
    > i aby zwalczyć nadmierną inflację. Czy któregoś fragmentu z
    > poprzedniej wypowiedzi nie zrozumiałeś?
    >
    > Zmiany systemowe to była końcówka lat 80-tych i pierwsza połowa
    > lat 90-tych. A nie okres 10 lat później.

    A ten wysoki wzrost nie miał nic wspolnego z przemianami roku 89 i
    nadrabianiem w stosunku do eurpy zachodniej? Come on...

    > Oczywiście że nie.

    > Banki nikogo nie zapewniały, znowu sobie coś wmawiasz.

    Daj spokój... Nawet ciebie zapewniały ze kurs nie wzrosnie do 3zł.
    Po prostu nie uznajesz tego co ci sprzedawca mowił za obietnice bo go na
    tym kłamstwie złapałes...

    > Bank ma za zadanie:
    > - sprawdzić zdolność kredytową
    > - wypłacić gotówkę
    > - zadbać o właściwe zabezpieczenie

    Jestes niesamowity.
    Jeżeli twoim zdaniem banki robiły tylko to co powyzej i nic poza to to...
    po prostu zrobiło się smiesznie...

    > Nie jest jego zadaniem pouczanie klienta o ryzyku wzięcia kredytu.
    > Ludzi nikt pod pistoletem nie trzyma jak Ci się decydują samodzielnie
    > na wzięcie kredytu.

    No własnie... To po co było to całe gadanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.