eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSklep & rozliczenia transakcji kartowychRe: Sklep & rozliczenia transakcji kartowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sklep & rozliczenia transakcji kartowych
    Date: Sat, 27 Jun 2009 09:51:30 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <h24i18$dqi$1@news.interia.pl>
    References: <h235pg$rkp$1@news.interia.pl> <h23aj8$lej$1@inews.gazeta.pl>
    <h23b8g$nr3$1@inews.gazeta.pl> <h23b45$2gs$1@news.interia.pl>
    <h23e9j$8l3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: abla86.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1246088041 14162 83.7.194.86 (27 Jun 2009 07:34:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Jun 2009 07:34:01 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:492052
    [ ukryj nagłówki ]

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:h23e9j$8l3$1@inews.gazeta.pl

    > Korzystam z ich usług od zeszłego tysiąclecia i jestem bardzo
    > zadowolony.

    Możesz mi zatem powiedzieć jaki procent od transakcji brał Polcard na
    początku waszej współpracy i ile bierze teraz?
    Po za tym czy mógł byś podzielić również informacją ile za każdą transakcję
    kasował "żubr" oraz eService?

    > Dwukrotnie usiłowałem zmienić na innego agenta, ale szybko
    > się nauczyłem, że nie należy zmieniać czegoś, co działa (zwłaszcza, że
    > działa bardzo dobrze). :-)

    Czy Polcard próbował Cię wtedy jakoś przy sobie zatrzymać?

    > W skrócie: Terminal Pekao miałem przez 3 dni, w ciągu których nie udało
    > się autoryzować ani jednej transakcji, a wszystkie linie telefoniczne
    > były wiecznie zajęte.

    Wiadomo czym to było podyktowane?

    > Terminal eService miałem przez miesiąc, w ciągu
    > którego "zgubili" mi prawie 3000zł. Po reklamacji pieniądze "się
    > znalazły", ale za usługi i tak podziękowałem...

    Jeżeli jesteśmy przy usługach eService. Jako osoba, której często zdarza się
    płacić w terminalach ww. firmy zauważyłem, że transakcje dokonywane za
    pośrednictwem ich terminali są rozliczane w stosunku np. do Polcardu o wiele
    dłużej (np. transakcja dokonana w terminalu Polcardu "schodzi" z rachunku w
    99% przypadków na drugi dzień, w przypadku eService pieniądze zazwyczaj
    schodzą 3 dni po dokonaniu transakcji, zdarza się, że nawet wiszą tydzień).
    Czy jako osoba korzystająca w przeszłości z usług eService możesz powiedzieć
    ile średnio czasu czekałeś na pieniądze za transakcje z danego dnia? I co
    najważniejsze - eService też robił jeden zbiorczy przelew? A opłaty (za
    terminal itp.) - brali sobie z tego co utargowałeś czy trzeba było im robić
    ekstra, dodatkowy przelew.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1