  • Data: 2007-04-13 11:52:43
    Temat: Re: Strony banków
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > W zasadniczej kwestii zdecydowanie tak - wolny rynek przede wszystkim.

    Właśnie o wolny rynek chodzi.

    Według UPRowców nie mam prawa krytykować firmy, której płacę, za to, jak
    coś robi. Bo to nie są publiczne pieniądze. Powinienem za to krytykować
    państwo, że źle wydaje moje podatki.

    Tymczasem wolny rynek polega na tym, że mogę sobie wybrać komu chcę
    płacić. I jeśli jakiś bank wywala pieniądze w błoto na złą stronę, to
    mogę o tym powiedzieć i zachęcać innych do korzystania z innego banku
    (co akurat w tym wątku się nie sprawdza, bo jak napisałem przyzwyczaiłem
    się już do tego, że banki nie mogą mieć dobrej strony).

    > Kolega - widzę - z kolei całym sercem wierzy w Polskę solidarną, znaczy
    > - socjalną. Żeby nie powiedzieć socjalistyczną. ;-)

    Typowy UPRowiec. Zero samodzielnego myślenia.

    > Rozumiem zatem, że w pełni akceptujesz fakt, iż Twój pracodawca ma prawo
    > do przynajmniej komentowania sposobu wydawania zarobionych przez Ciebie
    > pieniędzy, tak?

    Jeśli wydaję je na benzynę do służbowego samochodu? Oczywiście.