  • Data: 2019-07-29 17:52:15
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-29 o 17:17, J.F. pisze:

    > Ale nie wiadomo kiedy schodzi - rano, czy wieczorem.

    Zazwyczaj było określone w regulaminie, gdy ja korzystałem z KK. I jeśli
    dobrze pamiętam - środki musiały być zaksięgowane do końca dnia spłaty.
    W przypadku lokat zawsze mi schodziły przed pierwszą sesją. Nie pamiętam
    banku, w którym lokata w danym dniu zeszłaby po III sesji.

    > Ale to nie rano, tylko w poludnie pojawia sie srodki.

    Nie wiem o czym piszesz.

    > Pozostaje kwestia, jak bank realizuje te przelewy/pobrania/splaty
    > - sprawdzi sobie rano, ze pieniedzy brak i odrzuci,
    > czy bedzie czuwal az sie srodki pojawia ?

    Ale co to za bank??? Całe życie zakładam lokaty i ZAWSZE schodzą przed I
    sesją.

    > Tak czy inaczej - bezpieczniej jeden dzien roboczy wczesniej zapewnic :-)

    Możesz jeśli Cię to uspokoi. Jako ciekawostkę podam, iż czasami zdarzało
    się, że odsetki na KO są naliczane dzień wcześniej - jeśli ostatni dzień
    miesiąca to niedziela. Tym samym de facto nie opuszczą banku.

    > A tu przyjdzie komornik i zabierze :-)

    Ale to złota chcesz kupować, lokaty zakładać, a teraz komornika się
    boisz? ;-)