eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! › Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl!not-for-mail
    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Date: Tue, 23 Jun 2009 18:33:55 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <h1r09s$gln$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <2...@m...googlegroups.com>
    <h1qlg2$lbj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <5...@q...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: bcn141.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1245774972 17079 83.27.229.141 (23 Jun 2009
    16:36:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jun 2009 16:36:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:491691
    [ ukryj nagłówki ]


    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:5a4c093d-3e28-42bb-a470-6473e819e454@q14g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 23 Cze, 09:29, "george" <g...@v...pl> wrote:
    >
    > tak swoja droga nie chcialbys chyba aby w twoim biznesie ktos opowiadal
    > regulamin "wlasnymi" slowami za kóre byc moze bedziesz odpowiadal. Moze
    > maja
    > taki prikaz: jak to tylko mozliwe cytujcie regulami + odsylajcie do niego.
    > W sumie nie dziwi mnie to...

    Moment, nikt nie spodziewa sie od banku odpowiedzi "wlasnymi slowami"
    na czerpanym papierze i z odrecznym podpisem prezesa.

    Ale "skopiowany marketingowy belkot nie zawierajacy zadnych odpowiedzi
    na pytania" to przesada w druga strone.

    Komus w koncu BRE placi za przeczytanie i przeanalizowanie e-maili od
    klientow oraz odpowiedzenie na zadane, konkretne pytania. Jezeli tak
    nie jest, to po co utrzymywac fikcje i np. nie wlaczyc autoodpowiedzi
    na e-maile, w stylu "Dziekujemy bla bla bla, odpowiedzi znajduja sie w
    FAQ."?

    Przynajmniej klienci nie beda mieli zludzen, ze moga sie spodziewac
    kompetentnej obslugi.

    a jest inaczej ? Dla mie jest wlasnie tak jak napisales "bla bla .. odsylam
    do regulaminu".
    Zastanawialem sie czy moze byc inaczej :).

    george


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1