  • Data: 2010-06-15 11:53:42
    Temat: Re: Tusku w Sandomierzu oberwał w ryja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek" hv7mgm$kep$...@n...onet.pl

    > Leszku ale napisales elaborat!!

    Nie, no -- nie mów, że było nudne. ;)
    (elaborat powinien być nudny)

    > Ja sie z Toba zgadzam ze w Polsce aby wygrac w sadzie trzeba byc kims. Sam mam
    przyklad siostry ktora na procesie o odszkodowanie
    > od kontrahenta (firmy) za zerwanie kontraktu i gdy przedstawiciel tej firmy
    publicznie w czasie rozprawy przed sedzina przyznal
    > sie ze to jest ich wina ze zerwali kontrakt uslyszala w werdykcie ze wina jest
    rowna po obu stronach!

    :)

    > Moim zdaniem to co opisales wynika z dwoch rzeczy:
    > 1) praktycznie ludzie z aparatu sprawiedliwosci (zwlaszcza sedziowie i
    prokuratorzy) sa bezkarni wobec prawa co wynika miedzy
    > innymi z sitwowego charakteru wymiaru "niesprawiedliwosci". Wynika to praktycznie
    mym zdaniem np z braku konkursow na stanowiska
    > sedziow i prokuratorow jak np w USA oraz uwolnienia tych zawodow w Polsce

    A mnie wydaje się, że ludzie w tym kraju szukają jakiegoś pana nad sobą. :)
    Nie są odpowiedzialni, jak nie są odpowiedzialne dzieci, które wiedza o tym,
    że nikt ich nie skontroluje. :)

    > 2) system ustrojowy polski jest polaczeniem dwoch "cech" - cech caratu i saskich
    czasow (przedrozbiorowych) oraz cech bizancjum
    > czyli biurokracja nade wszystko.

    > No i zgadzam sie z Toba ze to panstwo jest fikcja (z powodu tego jak dziala)
    > Pozwolisz ze zakonczymy na tym te dyskusje bo jak o tym wszystkim mysle to mi sie
    kew juz zaczyna gotowac.

    A mnie nic nie gotuje się. :) Termostaty w moim ciele dobrze pracują. :)

    Zdrówka. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Menda, jaką jest mój ex-przełożony, przed wielu laty tłumaczyła
    mi zawiłości określenia 'profesor' i 'elaborat'. Jego tłumaczenie
    zamieściłem na polszczyźnie. Chyba gdzieś tu -- "Leszek Ciszewski"
    e...@a...net.pl
    8plh60$88g$...@n...tpi.pl Wówczas jeszcze nie nazywałem go po imieniu, ;) czyli
    mendą, a on musiał liczyć się ze mną, gdyż byłem dostatecznie silny. :) Duchowni
    Jana Pawła II ślicznie to odmienili -- wypadłem z tego świata niemal na zewnątrz. :)
    Od tamtej pory ,,rozmawiam'' z duchownymi różnymi językami. :) (choć nie jestem
    poliglotą) I zaprzeczam, że najlepiej rozumieją język wulgarny. :) Najlepiej do
    nich przemawiać językiem śmierci i zniszczenia. :) Oni ponoszą (nie wiem, dokąd)
    straty, ja tracę czas... Moi rodzice (których rzekomo broniąc, zniszczyli moje
    życie) cierpią (i fizycznie, i psychicznie) ja cierpię, duchowni wiele tracą,
    ale jeszcze trzymają się jakimś cudem. :) Kopania (czyli ta menda) jest kryty
    przez Ozorowskiego i sprzeciwia się mojemu powrotowi do pracy na uczelni, choć
    osobiście (oficjalnie i uroczyście, dobrowolnie i z zaangażowaniem) obiecywał
    mi (w roku 1998) umożliwienie mi powrócenia do tej pracy, gdy (zgodnie z jego
    sugestią) zwalniałem się z pracy. :) Kiedyś gówno niedotrzymujące słowa byłoby
    ignorowane i izolowane przez ,,społeczeństwo'', ale teraz jest zbyt silne na
    stosowne potraktowanie, gdyż ma ,,plecy'' Kościoła. :) Kościoła, który ze mną
    (przeciwko mnie) walczy od lat, który ode mnie brał (hojnie) :) pieniądze,
    który mi wiele zawdzięcza i który nie pojmuje (witam kustosza Butwiłowskiego)
    dlaczego ja nie służę duchownym, :) choć inni Polacy służą... :) (w tajemnicy
    odpowiem -- nie służę, bo nie chcę) :)