  • Data: 2009-01-02 20:50:02
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 14:17:39 -0600, witek napisał(a):

    > Osobiście w zasadzie to nie.
    > Po prostu niedługo oprócz podawania wykształcenia trzeba będzie podawać
    > jeszcze na jakiej uczelni, bo sam tytuł niewiele będzie mówił.
    > I w zasadzie tylko tego mi szkoda.

    A gdzie na świecie jest inaczej?

    > Zgadza się, bo sam tok kształcenia jest bardzo indywidualny.
    > Z tym, że jestem za tym, aby jednak jakiś poziom wymagań był ustalony
    > wspólny dla wszystkich uczelni.

    Po co?

    > Co do matury to ja akurat mam jeszcze inne zdanie.
    > Matury w ogóle nie powinno być.

    Dlaczego? Matura ma sens, oczywiście nie taka jak obecna. Ja zdawałem
    maturę, która była poziomem obecnego licencjatu, a nie wiem, czy nie
    magisterium.

    > Zrobiłbym coś na wzór egzaminów na prawo jazdy. Zerknij na strony
    > prometric.com albo vue.com

    Nic podobnego. Matura miała i IMHO powinna mieć charakter egzaminu
    stwierdzającego, że delikwent opanował sztukę posługiwania się językiem
    polskim, podstawowym aparatem matematycznym i logicznym, oraz jest oprócz
    tego w jakimś innym kierunku na poziomie umożliwiającym posługiwanie się
    zdobytą wiedzą. Podkreślę - _posługgiwanie_.

    > Mozesz sobie do niego podchodzić ile razy chcesz (np. nie cześciej niz
    > raz w tygodniu) aż się znudzisz, braknie ci kasy, lub zdasz.

    No i? Może tak być, tylko zakres egzaminu niech będzie taki, jak podałem.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356