eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Prasowka] Upadlosc konsumenckaRe: Upadlosc konsumencka
  • Data: 2009-01-03 17:53:50
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: Dannyboy <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witek pisze:
    > Dannyboy wrote:
    >>
    >> U mnie w firmie, każde ogłoszenie wygląda praktycznie tak samo:
    >>
    >> - znajomosc angielskiego
    >> - wyksztalcenie srednie
    >> Nie jest tez wymagany list motywacyjny.
    >
    >
    > Wiesz. Każdy kij ma dwa końce.
    > Ty oceniasz potencjalnego pracownika po CV, pracownik potencjalnego
    > pracodawce po ogłoszeniu.
    > W ten sposób wiele wartościowych osób ci nie odpowie. Jak ogłoszenie
    > wygląda niechlujne to co dopiero jest w środku.
    >

    Zle sie zrozumielismy - to sa tylko i wylacznie wymagania formalne.
    Ogloszenie wyglada bardzo normalnie - ma opis stanowiska, co jest
    oferowane i jest jak najbardziej powazne i profesjonalne.

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

    CET|GMT+1

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1