  • Data: 2014-06-30 17:58:31
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Slavekk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-30 08:32, RobertS pisze:

    > no ja żadnego zwrotu już nie dostaję (pewnie nie spełniam jakiegoś warunku)

    IMO kolega @Sierp się wciął nie na temat.
    ZTCP 2% było dla posiadaczy KONTA od transakcji kartą DEBETOWĄ
    Wątek jest o kredytowych
    Jak nie masz Golda to nowy regulamin zniósł "zwrot kwot" dla pozostałych.

    > tych 79 zł nie mam zamiaru płacić więc zadzwonię do nich i dowiem się
    > czy można to jakoś ominąć jeżeli ktoś nie zrobił odpowiedniego obrotu

    @mm ci wyżej podpowiedział - rozwiązać umowę o kartę przed upływem roku
    rozliczeniowego - wtedy ci nie będą mieli kiedy naliczyć opłaty "w
    pierwszym miesiącu nowego roku rozliczeniowego"

    > przeliczniki fajne, ale karty z Alior Kantor też ładnie pod tym względem
    > się zachowują

    Owszem, fajne są. Ciekawe jak długo - odpowiednie punkty w TOiP są - na
    razie z kwotami 0,00zł ;)
    Jeśli nie rozróżniasz/nie potrzebujesz rozróżniać obsługi karty
    debetowej i kredytowej to faktycznie.

    Sławek