    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Classic i PIN
    Date: Sun, 18 Jun 2006 14:27:40 -0500

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Ale co? O Polsce i Europie?
    > No fajnie, że coś tam w US macie inaczej, ale to jakby temat mocno poboczny
    > :)

    A dlaczego USA jest tematem pobocznym. Jakieś inne karty tam wydają, czy
    jak.

    > Nie napisałeś że nie wydają w ogóle, tylko że nie wydają nieproszone.
    > Czyż nie tak?
    Od samego początku tak piszę. Są banki, które pinu do kart nie wydają.
    I też na samym początku napisałem, że jak poprosisz to dostaniesz.
    Czyż nie tak.

    > Ale to już mój problem, prawda?
    > I nie powinien on Ciebie martwić :)
    Ależ ja się nie martwie. Ja ci tylko napisałem.

    > Fajnie. Czyli jeszcze nie zapomniałeś pewnie jak wygląda ATM w
    > Polsce/Europie :)

    Nie.

    > Oczywiście. Powtórzę - w Polsce nie mamy bankomatów, w których przeciąga się
    > kartę.
    Hmm, tylko że nie było mowy o bankomatach, tylko automatach.
    Jedym z typów automatów jest bankomat. Natomiast to co stoi na stacji
    benzynowej "bezobsługowej" bankomatem raczej nazwać się nie da, a
    automatem tak.
    Dlatego napisałem jak napisałem.
    Automaty, gdzie po prostu przecigasz/wkładasz i pin ani nic innego nie
    jest wymagana jak najbardziej istnieją.
    W bankomatach przy wypłacie gotówki musisz mieć pin.
    A przynajmniej ja nie słyszałem o bankomacie, który by pinu nie chciał.
    Może dlatego, że nie próbuje używać kart kredytowych do wypłaty gotówki.
    Taniej wyjdzie pożyczyć w lombardzie.

    > Pani w supermarkecie nie jest bankomatem :->

    j.w.
    automat nie musi być bankomatem.
    Automaty stoją w sklepach, gdzie płacisz za towar, stoją na stacjach
    benzywnowych, stoją w stacjach metra, gdzie pożesz kupić bilet i w
    mnóstwie innycvh miejsc.