    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wystrzegać się jak ognia i zarazy......
    Date: 22 Jan 2003 15:43:32 +0100

    Bardzo wszystkim dziękuje za duże zainteresownia tematem, który wywołałem. Z
    dyskusji widać, że sprawa jest dość istotna. W żadnym wypadku nie mam zamiaru
    podsumowywać dyskusji. Chciałbyn się tylko podzielić pewną refleksją. W tej
    grupie panuje powszechne zauroczenie nie marmurkowymi bankami. Też w pełni je
    podzielam, lecz tylko do określonej grupy produktów. Kredyty długoterminowe
    jeszcze do niej nie należą. Ja wiem, że entuzjastom nie-marmurków trudno się z
    tym pogodzić. Dziwie się jednak, że niektórych kolegów (bardzo zasłużonych do
    grupy) np. Michał 'Amra' Macierzyński nie stać na odrobinę samokrytyki. Nikt
    przecież nie zna się na wszystkim. Co więcej po podaniu ewidentnych faktów, że
    wprowadzali innych w błąd (przytaczam tylko kilka)

    1. twierdzili że WIBOR 3M w ciągo ostatnich lat zmienia sie niewiele ( w
    rzeczywistości przez dwa lata spadek z 20% do 6,5%)
    2. sugerowali, że PKOBP nie jest na drugim lub trzecim miejscu w rankingu RP
    (a wystarczyło tylko dobrze zapoznać się z odpowiednimi tabelami na stronie RP)
    3. podejrzewali RP, że niektóre banki nie dostały się do rankingu bo
    nie "posmarowali" (w rzeczywistości RP zwróciła sie do wszystkich banków o
    odpowiednie informacje)

    przechodzą nad tym do porządku dziennego, tak jakby się nic nie stało i co
    więcej próbuja rozmydlić dyskusję przez wypowiedzi całkowicie nie na temat.
    Jeszcze raz wszystkim dziękuje. Tensor1.

    PS. Nie będę juz komentował dalszych wypowiedzi kolegi Michała 'Amra'
    Macierzyńskiego bo uważam, że nie ma sensu.