    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZUS staje dęba...
    Date: Wed, 3 Feb 2016 20:29:12 +0100

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > No dokładnie...

    Dokładniej. :) Z którym?

    > Cos tam pamietam, ze czepiałes się słówek pomimo tego, ze wszystko było
    > jasne i klarowne.
    > Typowe...

    Jasne i klarowne jak w białostockim sądzie?

    -- wypukliny to skolioza
    -- tyłozmyk ma 90% ludzi
    (podobnie z wypuklinami w każdej części kręgosłupa)
    -- biegły nie może zobrazować dokumentami tego, co mówi
    -- biegły może bezkarnie omijać sedno sprawy
    -- polemika w sądzie jest niewskazana
    -- sąd może odrzucać coś nieistniejącego
    (chodzi o żądanie zmiany biegłego)
    -- dokumenty giną i nie wolno uzupełniać zgub
    kopiami (identycznymi znaczeniowo -- zaginęła
    albowiem kopia; oryginał mam nadal)

    I tak dalej... :) :)

    Typowe u Ciebie, że mataczysz? ROM to ROM, dysk to nie jest ROM -- to
    pamięć Read-Write. Podobnie jest z tym, co nazwałeś ROMem w smartfonie.
    To nie jest ROM, gdyż można tam i czytać, i pisać swobodnie. ROM nie
    zezwala na swobodne pisanie -- można zapisać (bo jak czytać, skoro nie
    można zapisać?) coś w ROMie, ale nie można pisać w ROMie swobodnie.

    > Nie osmieszaj się...

    Pisaniem prawdy? Bolszewizm to właśnie system ośmieszających ludzi prawdomównych.

    > Chronologia się kłania...

    Chronologia wygląda chyba jakoś tak:

    () PO, widząc kres swych rządów, wykykorzystuje prawne możliwości
    i wybiera swoich ludzi na sędziów Trybunału Konstytucyjnego
    (2 z nich wybiera z naruszeniem prawa, ale o tym orzeka TK później)
    () prezydent RP, wykykorzystując prawne możliwości, zwleka z przyjęciem
    ślubowania od wybrańców
    () nowy skład ***tego samego sejmu RP*** unieważnia wybór 5 osób
    () tenże sejm nowelizuje ustawę i wybiera 5 osób
    () tym razem prezydent jest związany terminem (bo znowelizowana ustawa
    precyzuje ten termin) i przyjmuje przysięgę od wybrańców
    () Trybunał Konstytucyjny uznaje ustawę (której współautorem jest sam
    prezes TK) za (; częściowo ;) niezgodną z Konstytucją i wyjaśnia,
    że prezydent powinien był przyjąć ślubowanie bezzwłocznie, co
    już nijak się ma do rzeczywistości, gdyż ani Konstytucja, ani
    prawa wcześniejsze od Konstytucji (prawo zdrowego rozsądku
    i prawo naturalne -- prawo Boskie) nie zezwalają na cofanie czasu
    () KODujący domagają się przyjęcia przysięgi od 3 osób wybranych na sędziów,
    czyli domagają się ZŁAMANIA KONSTYTUCJI, gdyż ta Konstytucja nie zezwala
    na tak dużą liczbę sędziów TK

    KODujący wyjaśniają światu -- 15+3 daje 15!!! Wiemy o tym, bo jesteśmy
    (głownie mot. HKrzywonos) prawnikami i doskonale znamy Konstytucję!

    Problem naprawdę jest taki:

    () gdy PO wykorzystuje sytuację tak, aby skorzystać na tym, to takie ma prawo, a
    prawo jest święte
    () gdy PiS wykorzystuje sytuację tak, aby skorzystać na tym, to KODujący wychodzą
    na ulice

    Jedno (PO-PSL) i drugie (PiS-Kukiz15) ugrupowanie wykorzystało możliwości prawne tak,
    aby mieć z tego zysk. Nie mam mowy o złamaniu prawa, chyba że przy uchwaleniu ustawy
    sprzecznej z Konstytucją.

    Sąd orzekł, że Ikśiński jest częściowo niewinny, gdyż we środy, czwartki i w
    piątki
    nie gwałcił. ;) Ikśiński gwałcił tylko w poniedziałki i wtorki, natomiast w
    piątki,
    czwartki środy nie gwałcił; soboty i niedziele były ustawowo wolne od pracy, więc
    Sąd nie rozpatrywał... ;)

    Chronologia ma znaczenie, ale akurat PiS popisał się bystrością umysłu i szybkością
    uchwalania a prezydent popisał się bystrością umysłu i szybkością przyjmowania
    ślubowania.

    > Pamietasz ktore ustawy TK chciał według PiS blokować TK?
    > Np. 500 na dziecko ktora miała być jedną z pierwszych ustaw.

    TK nie jest ustawodawcą -- nie ma ustaw TK. (choć prezes
    Rzepliński akurat stał się samozwańczym ciałem ustawodawczym)

    Nie wiem, jakie ustawy PiSowe chciał blokować TK -- ponoć
    ustawę 500+ czy jak się to nazywa.

    > Nie wiem skąd tutaj wtrącenie o frankach...

    Więc wyjaśniam. :) Jesteś (jak Tobie podobni!) mocny w ,,prawie'',
    ale nie tam, gdzie zderzasz się z rzeczywistością. Gdy coś Ci nie
    pasuje -- uważasz, że masz po prostu rację, bo jesteś prawnikiem!
    Ale co wówczas, gdy rzeczywistość ma inne zdanie niż Ty?
    Rzeczywistość też nie ma wykształcenia prawniczego? ;)

    Ta rzeczywistość to skok franka.

    IMO ten franek skoczy jeszcze w górę niejeden raz.

    MarekZ też boleśnie przyjął skok franka, ale nie oskarża innych
    o łamanie prawa a co najwyżej uważa, że taki skok jest nieetyczny.

    Wcześniej czy później niektórzy ludzie muszą zderzyć się z rzeczywistością.
    Sędzia na sali rozpraw w RP ,,ma zawsze rację'' -- nawet wówczas, gdy bredzi.
    Co jednak wówczas, gdy prawnik ma wyjaśniać Bogu (rzeczywistości) ,,zawiłości
    prawne''?

    Tak Kaczyński musiał zderzyć się ze śmiercią brata.
    Można długo i namiętnie (ukwiecając wypowiedzi) wyjaśniać światu,
    że śmerc jest sprzeczna z Konstytucją, ale śmierć nie ulega takim
    kFiecistym moFom. :)

    Podobnie z frankiem -- skoczył i już. :)

    > P.S. Cos mi szybko z plonkownicy wyszedłes,

    Nie wchodzę do Twej plonkownicy i nie wychodzę z niej. :)
    Zaś nad ogólną plonkownicą masz władzę znikomą. :)

    > za krótki termin ustawiłem i nie zdazyłem zapomniec
    > jak bardzo rozmowa z Tobą jest mecząca :(

    Możesz być mocny w gębie -- jak Kiszowara na sali rozpraw, ale w świecie
    rzeczywistym, gdzie rządzą rzeczywiste prawa -- szybko opadniesz z sił. :)
    [i podeprzesz się wychodzeniem z plonkownicy?...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

    Postscriptum: Nie mam już czasu na jakieś wplątanie wyniku w banery, ;) więc
    po prostu wyjaśniam, że w przerwach między ględzeniem z Budzikiem
    a drapaniem się za uchem, ;) pstryknąłem, obrobiłem i postawiłem wynik badania
    wzroku z 30 stycznia 2014 roku. Przypomnę, że chodzi o znak przy liczbie dioptrii
    cylindra lewego oko. Naprawdę mam wadę optyczną oka lewego taką:

    5 do 6 dioptrii tak zwanej sfery
    na co nakłada się korekta cylindryczna +2 dioptrii
    z cylindrem w osi 100 stopni kątowych

    file:///E:/GGGGGG/PulpitXP/MyStron/ROBO/zdrowie/Rent
    a/okregowy/okulista/16833-32i.png
    ostatni zapis --- na samym dole

    ale biegła sądowa uznała (po wnikliwej analizie) że to +5,25 -2 100 stopni

    file:///E:/GGGGGG/PulpitXP/MyStron/ROBO/zdrowie/Rent
    a/okregowy/okulista/16824-25.png
    wynik biegłej -- druga strona, BADANIE DODATKOWE, tuz nad napisem ROZPOZNANIE

    Pomyłka może być wynikiem różnych błędów, ale pełna opinia wskazuje na to, że

    biegła sadowa, dr n. med. Irena Bernacka **nie ma pojęcia o tym, co to jest
    astygmatyzm**.

    Wskazuje na to znak cylindra, przechodzenie od plusa do minusa (oraz powrotne
    przechodzenie) bez zmiany osi cylindra i chaotyczne dobieranie korekty w czasie
    badania.

    -=-

    I nagroda. ;) Biegła nie wie, że leki przeciw alergii (ubiegając się o rentę,
    wskazywałem na to, że jestem astmatykiem alergicznym i przedłożyłem stosowne
    dokumenty obrazujące ten stan rzeczy) prowadzą do pogorszenia widzenia,
    a ponadto sprzyjają jaskrze i zaćmie...

    Tej pani też dedykuje franki. :) I muzykę -- akurat przypadkową. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=kTZ2NXtD-AU

    NAPRAWDĘ przypadkową -- włączyłem dawno (wczoraj, albo i wcześniej) muzykę
    na jutubie i trafiło wreszcie na te właśnie akurat teraz, gdy kończę ten post. :)