eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Date: Thu, 26 Aug 2021 18:56:02 +0200
    <m...@4...com>
    <1s9ssrirf8kus$.75nncnndevc9$.dlg@40tude.net>
    <sg89m5$2ep$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <15l3a7z7euoix$.29lbumdqtoau.dlg@40tude.net>

    W dniu 2021-08-26 o 17:27, J.F pisze:

    > Zalezy jakie te warunki i na ile ich spelnienie zalezalo tylko od
    > Ciebie :-)

    Była lista kilku nazw kont i że trzeba jedno z nich mieć. Nie chciało mi
    się sprawdzać, czy jak zmienię na inne to OK (szczególnie po zmianie
    BZWBK na Santander).
    Trzeba było mieć kartę debetową, co skutkowało koniecznością wykonania 5
    transakcji co miesiąc, aby nie zapłacić chyba 6zł a tylko 1zł.
    Comiesięczna wpłata minimum 2k PLN (konto bezpłatne przy wpłacie minimum
    1k więc spełnienie warunku 2k załatwiało tą bezpłatność).

    W listopadzie będę miał dylemat - czy jest jakikolwiek logiczny powód
    aby utrzymywać konto w Santander - zapewne po zmianie na inne bo to
    wymaga wpłaty 1k dla bezpłatności.

    > Ba, przy niesymetrycznych przedawnieniach, to mozna liczyc na duzy
    > zysk :-)

    Aż taki wariant wykracza poza moją wyobraźnię.

    > Zalezy jak to potraktujesz - moze jak dobra zabawe :-)

    Nie umiałbym.
    P.G.