eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-27 11:16:46
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Aug 2021 16:59:51 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...
    >>
    > Nie zauwazyłem zeby "nikogo" nie było stać.
    > Chentych tylu ze jak składałem w jednym banku wniosek o kredyt to po
    > dwóch miesiach bank zadzwonił czy sprawa jest aktualna bo własnie teraz
    > moga przeanalizowac moj wniosek.

    Ale wyciagnac z tego wniosek, ze wielu stac, to troche za daleko.
    Moze bank zalatwil ich odmownie ...

    > To nie jest moj problem.
    > Ale bedzie trudno bo w umowie kredytu mam wprost napisaną wysokosc raty
    > przy konkretnym wiborze.

    Banki sie wycwanily, i teraz dostajesz sumulacje przy kilku wiborach.
    Tylko co bedzie, jak bank zasymuluje np dla 3 i 6%, a skoczy do 15?

    > No i jest jedno ale: skok wiboru nie spowoduje ze mieszkanie nagle
    > stanie sie niesprzedawalne.

    No chyba, ze banka znow prysnie, i mieszkanie kupione za 400 tys jest
    warte 300 tys. A hipoteka na 400 ...
    Z drugiej strony - poki czlowieka stac, to moze po prostu splacac te
    frankowe raty, no i grac rynku walutowym :-)

    O ile w ogole cos odzyskaja, bo na razie TSUE wycial wolte, i ch* wie
    jakie jest to europejskie prawo :-)

    No, pamietam jak ktos wygral, i to nie jako konsument, sprawe o slynne
    opcje walutowe.
    Sad stwierdzil, ze warunki opisane w umowie byly tak skomplikowane, ze
    klient nie wiedzial co podpisuje.

    Ale czy to sie ostalo w apelacji ...

    J.