eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-27 13:17:38
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Ale wyciagnac z tego wniosek, ze wielu stac, to troche za daleko.
    > Moze bank zalatwil ich odmownie ...

    JF, serio, sprawdz sobie wartosc udzielanych kredytów bo to co ty
    pierdzielisz za głupoty to sie w głowie nie miesci...

    > Banki sie wycwanily, i teraz dostajesz sumulacje przy kilku
    > wiborach. Tylko co bedzie, jak bank zasymuluje np dla 3 i 6%, a
    > skoczy do 15?

    Dobre pytanie.
    Ale nie traktuje tego jako cwaniaczenia a własnie jako rozsadna rozmowe
    z klientem.
    Lepiej pokazać mu rownież scenariusze nagatywne niz pierdolic ze to sie
    nie stanie a potem pierdolic ze przeciez klienci powinni wiedziec ze
    sprzedawca = oszust.

    > No chyba, ze banka znow prysnie, i mieszkanie kupione za 400 tys
    > jest warte 300 tys. A hipoteka na 400 ...

    Moze tak być chociaz w przedziale cenowym dostepnym dla mnie przez
    ostatnie 20 lat nie widziałem takiego spadku cen.
    To jest moze problem tych co kupili mieszkanie w najwyzszych cenach za
    metr.
    Jak kupowałem mieszkanie ponad 10 lat temu za około 4kpln za metr to
    nie spadły nigdy do 3kpln.
    Zenus przewiduje ze niedługo cena spadnie o połowe wiec pewnie nadal
    bedzie rosnac...

    > Z drugiej strony - poki czlowieka stac, to moze po prostu splacac
    > te frankowe raty, no i grac rynku walutowym :-)

    Przeciez frankowcy spłacaja.
    A co do grania na rynku walut - zapewne dokładnie o to im chodziło jak
    zaczeli myslec o swoim m...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.