eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-26 22:59:52
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Naprawdę to mamy tu stan rozbieżny.
    > Może dlatego że jestem przedsiębiorcą i rozumiem jak chujowe
    > mamy prawo i że nie musi być w tym złej woli instytucji. Ani tym
    > bardziej nie musi być tam żadnej teorii spiskowej.

    Alez ja sie z tobą zgadzam.
    Tyle ze przewaznie na tym złym prawie przejezdza sie maluczki a zyskuje
    duzy. A tu odwrotnie.

    > Pisz.

    Perspektywa ze kazdy kto brał franki to osoba która brała conajmniej
    pol miliona kredytu jest mocno zakrzywiona. Innymi słowy - odnosiłem
    sie do kwoty, nie do geografi, pomimo tego ze napisałem o Warszawie.

    > Ale wszyscy wiedzieli, to jest jasne. Natomiast nikt nie wiedział,
    > że będą takie skutki. To też jest oczywiste. Przypominam, nikt z
    > tego tytułu nie został skazany, co najwyżej mamy do czynienia z
    > unieważnianiem z powodu słówka "indeksowany" (ew. z powodu zapisów
    > o tabelach kursowych).

    Jeżeli sie czegos nie wie to sie o tym nie zapewnia kupujacego.
    Jak sie nie wie a sie zapewnia to potem trzeba sie liczyc z tym ze
    klient bedzie niezadowolony.

    ml
    >>> https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/n
    adzor;bankowy

    > To posłuchaj polityków lewicy.

    Juz którys raz piszesz o tym, ze ogladasz swiat przez slowa polityków.
    Dziwne.

    > https://next.gazeta.pl/next/7,151003,27299278,paszcz
    a-krokodyla-na-
    > rynku-nieruchomosci-ryzyko-banki-jest.html Analiza ekspertów Banku
    > Pekao nie pozostawia złudzeń. Wzrost cen mieszkań w Polsce
    > następuje szybciej niż wzrost wynagrodzeń, przez co stają się one
    > coraz mniej dostępne dla przeciętnych kupujących. Średnia cena
    > transakcyjna nieruchomości rośnie od 2018 roku, w tym samym czasie
    > siła nabywcza spada. Obrazujący to wykres zyskał miano "paszczy
    > krokodyla".

    Czyli ze ludzi nie stać tylko jeszcze o tym ni wiedza?

    > Ty, dobre. Kredyty frankowe? To nie jest mój problem :D

    No ale przeciez to jasne ze to nie jest ani twój ani moj problem.
    To problem banków.

    > No ale oni NIE WIEDZIELI, że może rosnąć.

    Widze jednak pewna roznice.
    10 lat temu jak podchodziłem do kredytu to mnie wszyscy zapewniali ze
    frank bezpieczny ble ble ble, teraz jak brałem kredyt to mi pani
    pokazywała tabelke i mowiła ze najprawdopodobniej za chwile stawki
    wzrosna.

    > Nom.

    > Nie. Znowu podkreślam, że dorośli ludzie powinni brać
    > odpowiedzialność za swoje czyny.

    Ale jako pracownik banku, winy sprzedawców nie widzisz?

    > Owszem. Sprawy dotyczą słówka "indeksowany".
    > Taki trolling prawny.

    Mysle ze juz znasz moje zdanie na ten temat...

    > To niech to udowodnią i tyle.

    > To jest sprawa odrębna, jak sam mówiłeś - pretekst.

    > I tak będzie i tym razem, frankowicze złupią złotowiczów (innych
    > klientów banków), a ew. potem jeszcze podatników.

    Jestem absolutnie przeciw zeby budzet dopłacał bankom.
    A banki klientów beda łupic tak czy siak - na tym polega ich biznes.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki