eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja bankuRe: autoryzacja banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: autoryzacja banku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <57330301$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <s...@p...org>
    <c...@g...com>
    <s...@p...org>
    <b...@g...com>
    <ngv7oq$fe$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Wed, 11 May 2016 14:53:45 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 15
    Message-ID: <57332b9b$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
    X-Trace: 1462971291 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 652 91.197.153.32:6214
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:622835
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-05-11 o 14:44, Dawid Rutkowski pisze:
    > OK, przemyśliło mi się (być może telepatycznie) - tzn. dla upewnienia spytam, że to
    chodzi o to, co pisałem dalej, czyli że to konsultant odpowiada na pytanie ?
    > A mieliście taką sytuację ?
    >
    > Z resztą to też nie jest takie super - bo kto się ma pierwszy uwierzytelnić, bank
    czy klient ?
    > Powinien bank, skoro dzwoni - i jak ktoś niepowoładny odbierze telefon, to gdy
    konsultant poda odpowiedź, to zostaje ona skompromitowana.
    > Ew. na to może być metoda, że jeśli potem nastąpi nieudana autoryzacja klienta (w
    tym np. przerwanie połączenia) to metoda zostaje wyłączona do czasu nowego
    wypełnienia tego pola - tylko że wtedy trzeba więcej kategorii niż tylko hobby, yo
    się raczej tak często nie zmienia.

    W hobby nie musi być hobby, możesz wpisać "nie będę nękał klienta
    upierdliwymi telefonami" (o ile się zmieści).
    Jak konsultant przeczyta na głos to może zrozumie swój błąd?
    Jeśli to nie wystarczy, to można dosadniej :)

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1