  • Data: 2007-11-15 06:25:25
    Temat: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lis, 23:24, "swen" <n...@n...com> wrote:

    > Czyli by jasnosc byla, nawet jak jest tam saldo zerowe przez rok, dwa
    > dziesiec nic nie placisz - tak mam to rozumiec?
    > Czyli, ja tez moge tam otworzyc konto!

    Mieszkajac w Polsce.
    Nierezydentom nie otwieraja.
    Pisze wyraznie - od 5 lat ani grosza za martwe konto.

    > Gwarancie to moge ci ac tylko na dwie sprawy:
    > 1. trzeba umrzec
    > 2. jutro jest czwartek
    > na nic innego gwarancji ci nie dam.

    Ja w tej chwili mam bezplatne konta w 2-ch bankach - Polbank, mBank.
    Prawie bezplatne (konto darmowe, karta do konta za darmo przez 2 lata,
    pozniej 25 zl za kolejne dwa) w BZWBK.
    W Lukas nie wyrabialem, w kilku innych z darmowymi kontami
    internetowymi rowniez.nie.

    podobnie jak ty nie dam gwarancji, jak dlugo utrzyma sie darmowosc.
    natomiast, jesli ktos w Polsce chce konta darmowe - ma duzy wybor.
    natomiast czy zawsze darmowe bedzie najlepsze?

    Podobnie jak dosyc liczne sa konta zwalniajace z oplat, pod warunkiem
    utrzymania pewnych parametrow przeplywajacej przez nie gotowki.

    Bankowosc odtwarzajaca sie w Polsce nie ma jeszcze nawet 20 lat.
    natomiast juz przewyzsza wiele innych, np. Powiedz mi, przelew
    internetowy od klienta indywidualnego w GB, zrobiony dajmy na to o 6-
    ej rano z jego komputera domowego, kiedy w GB dotrze na konto drugiego
    klienta indywidualnego, w innym brytyjskim banku?