  • Data: 2007-11-14 22:24:53
    Temat: Re: brak środków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jak dotad mBank tak wlasnie ma - co widze na przykladzie konta, ktore
    > 5 lat temu zalozylem synowi.

    Czyli by jasnosc byla, nawet jak jest tam saldo zerowe przez rok, dwa
    dziesiec nic nie placisz - tak mam to rozumiec?
    Czyli, ja tez moge tam otworzyc konto!

    > A teraz ty odpowiedz - mozesz wskazac bank zagraniczny, w ktorym
    > GWARANTUJESZ , ze za 10 lat nie bedzie trzeba w miedzyczasie zaczac
    > placic lub zlikwidowac nieuzywane konto?

    Gwarancie to moge ci ac tylko na dwie sprawy:
    1. trzeba umrzec
    2. jutro jest czwartek
    na nic innego gwarancji ci nie dam.
    Banki w UK ktore nie pobieraja oplat za prowadzenie rachunku to wszystkie
    banki:))
    Mam wymieniac?
    moze ze cztery... Abbey, Barclays, HSBC, NatWest...