    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Date: Thu, 15 Nov 2007 18:20:47 GMT

    > podobnie jak ty nie dam gwarancji, jak dlugo utrzyma sie darmowosc.
    > natomiast, jesli ktos w Polsce chce konta darmowe - ma duzy wybor.
    > natomiast czy zawsze darmowe bedzie najlepsze?

    A czym sie rozni platne od darmowego? Dodaja kase do konta... nie bo to ty
    placisz, wiec gdzie jest ta dobroc? Mila panienka w okienku, czy fajny
    interfejs internetowy... a moze cos jeszcze?
    Darmowe to darmowe, znaczy nikt mi nie podbiera kasy. Kasy ktora ja
    zarobilem ciezka praca, ona jest moja i koniec.

    > Podobnie jak dosyc liczne sa konta zwalniajace z oplat, pod warunkiem
    > utrzymania pewnych parametrow przeplywajacej przez nie gotowki.

    No to juz darmowe nie jest!!!

    > Bankowosc odtwarzajaca sie w Polsce nie ma jeszcze nawet 20 lat.

    Bankowosc w Polsce ma ponad 70 lat.
    W czasie PRL-u tez istnialy banki, malo, powiem, ci, ze na bardzo zblizonych
    zasadach jak to ma miejsce w UK!!!! Zaskoczony?

    > natomiast juz przewyzsza wiele innych, np. Powiedz mi, przelew
    > internetowy od klienta indywidualnego w GB, zrobiony dajmy na to o 6-
    > ej rano z jego komputera domowego, kiedy w GB dotrze na konto drugiego
    > klienta indywidualnego, w innym brytyjskim banku?

    Ok 3 dni. I jest darmowy. Chcesz natychmiast i za darmo? Zaluz konta we
    wszystkich bankach w angli -sa darmowe- przelew w obrembie tego samego banku
    jest natychmiastowy.
    Nadal w UK istnieja czeki, realizacjia czeku to od 3 do nawet 10 dni, zalezy
    od banku. Jesli chcesz realizacji gotowki z czeku natychmiast idziesz do
    banku z ktorego wystawiono czek i w okienku dostajesz cache tez oczywiscie
    za darmo.
    Nie ma w UK bajeranckich interfejsow internetowych, sa nadal kolejki w
    bankach, bankomaty sa darmowe:))) nawet jesli korzystasz z bankomatu nie
    swojego banku. (wyjatek to bankomaty prywatnej firmy, glownie usytulowane na
    stacjach benz. nocnych sklepach czy pub'ach)