eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico może pracownik sklepu?Re: co może pracownik sklepu?
  • Data: 2009-02-27 16:20:55
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: filip lach <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gasper pisze:
    > w umowie i instrukcjach jest zapis o zatrzymaniu i zniszczeniu karty, co
    > więcej, jest za to gratyfikacja pieniężna
    Kilka lat temu było to ponad 300 PLN od sztuki ;-)
    Karta nie jest też własnością jej posiadacza, więc nie może się domagać
    jej zwrotu, jeśli na terminalu wyświetli się komunikat właściwej treści.
    Po zatrzymaniu karty można klientowi wydać slipa drukowanego
    automatycznie przez terminal, gdzie wołami jest napisane "zatrzymać kartę".
    "Klienta awanturującego się" łączy się z bankiem za pośrednictwem
    centrum autoryzacji. Zawsze działa...
    Filip

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1