    From: C...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy to jest legalne
    Date: Sun, 01 Jul 2007 03:42:54 -0700
    <u...@n...lechistan.com> <f63f5j$f3r$3@news.onet.pl>
    <s...@n...lechistan.com> <f65kt6$4nh$2@news.onet.pl>
    <1...@q...googlegroups.com>
    <s...@k...kjonca>
    <1...@o...googlegroups.com>
    <s...@b...kjonca>
    <1...@g...googlegroups.com>
    <s...@b...kjonca>

    On 30 Cze, 22:20, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Sat, 30 Jun 2007 12:08:24 -0700,
    > osoba podpisana: C...@g...com <C...@g...com>

    > Wykaż że się mylę, bo na razie jest to Twoje głębokie przeświadczenie.
    To samo mogę powiedzieć o Twojej argumentacji.
    Znak pieniężny a pieniądz to są dwie różne rzeczy. Pieniądzem jest u
    nas złoty a nie banknot czy moneta. Jeśli idziesz do sklepu i płacisz
    kartą to płacisz w złotówkach. Fakt, że nie dajesz sprzedawcy
    banknotów do ręki nie zmienia tego, że jest to transakcja pieniężna.
    Bezgotówkowa ale pieniężna.

    > A przelewu w tym kontekście nie rozumiem.
    Twierdzisz że sprzedawca musi zawsze (!) przyjąć znaki pieniężne, co
    jest nieprawdą. Przelew w końcu nie polega na przenoszeniu między
    bankami znaków pieniężnych a chyba nie chcesz twierdzić że jest to
    wymiana barterowa. Poza tym sprzedawca może wprowadzić obowiązek
    płatności np. karta kredytową i tyle mu zrobisz. Jeśli sprzedawca na
    allegro przyjmuje tylko przelew to go zgłosisz do odpowiednich organów
    bo znaków pieniężnych nie chce przyjąć ?