  • Data: 2008-06-17 11:01:02
    Temat: Re: [do grupowej wróżki] co z tymi cholernymi funduszami?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    news:g380r3$b4e$1@opal.icpnet.pl...

    > inwestycja dlugoterminowa to zazwyczaj nieudana inwestycja
    > krotkoterminowa, klient zagral spekulacyjnie i teraz jest placz,

    Kiedy kupowałem te fundusze, wiedziałem, że będę je trzymał przez 2-3 lata.
    I przez pierwszy rok było pięknie, wysrało się potem.

    > nie ma co rozpaczac, jezeli nie umorzy na stracie to jeszcze niczego nie
    > stracil

    Dobra, ale jak pisałem: ta kasa będzie mi potrzebna mniej więcej za rok i to
    bezwzględnie. Stąd moje sondowanie tematu, co robić dalej. Obecnie skłaniam
    się ku temu, żeby obecne fundusze jednak umorzyć, godząc się ze stratą -
    fakt, ale jednocześnie zapobiegając stratom dalszym, bo chyba jednak ich się
    trzeba w nadchodzących miesiącach spodziewać.

    J.