  • Data: 2008-06-17 09:45:16
    Temat: Re: [do grupowej wróżki] co z tymi cholernymi funduszami?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja w sytuacji autora rozwazylbym taka mozliwosc (nie wiem ile z
    > pozostalego kapitalu potrzebne): wyciagnal 80% i kisil na dobrze
    > oprocentowanej lokacie/koncie itpe (ktos wspominal o skoku na 9%).
    >
    > Za pozostale 20% probowal bym sie odkuc, lokujac albo w jakis agresywny
    > akcyjny, albo w jakis hedge.
    >
    > Jesli sklonnosc do ryzyka autora jest wieksza niz moja, to za te 80%
    > kupilbym "rosyjska" strukturke (nie pamietam dokladnej nazwy) od wealth
    > solutions, ktora wyglada dosc interesujaco i daje mozliwosc zarobienia do
    > 13% w pol roku.

    absolutnie w ten sposob nie nalezy postepowac!

    umorzy 80% j.u. i w ten sposob zaakceptuje STRATE! tylko po co?

    trzeba byc konsekwentnym, jezeli zakladasz ze jednostki wzrosna to calosc
    lokujesz w bardziej ryzykowne, dlaczego niby tylko 20%?

    jezeli uwazasz, ze za miesiac bedziesz potrzebowal kasy i zakladasz, ze
    nadal wartosc j.u. bedzie spadac to umarzaj wszystko!

    warto poczytac nt struktur, aby dowiedziec sie kto tak naprawde na tym
    zarabia...

    > Natomiast na roznego rodzaju FI zrownowazone, obligacyjne czy tez akcyjne
    > nie liczylbym w takim stopniu, zeby dalej kisic tam 100% kapitalu. One
    > wszystkie podazaja za WIG20, a jego perspektywy nie rysuja sie rozowo
    > raczej (stosuje analize techniczna w wydaniu "na czuja", ale mozna
    > podyskutowac na pl.biznes.wgpw).

    od kiedy f.obligacyjne podążają za WIGiem?

    gosc wplacil kase do FA FZ itp. to nie jest kiszenie kapitalu, w takie
    fundusze inwestuje sie dlugoterminowo (czytaj kilka lat),
    no chyba ze ktos jest spekulantem lub hazardzista! ale w takim razie
    powinien liczyc sie z mozliwoscia straty!

    --
    pozdrawiam
    RobertS