  • Data: 2004-06-02 10:24:36
    Temat: Re: e-pko --> inteligo :/
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wcale nie znaczy gorsze.
    > Z punktu widzenia bezpieczeństwa i ewentualnych kosztów jego złamania
    > zdrapki są tak samo dobre jak tokeny, a zdecydowanie tańsze.

    Na nic ta cała dyskusja,
    skoro e-gen czuje_się_bezpiecznie tylko z tokenem
    to jego brak będzie dla niego stresogenny.
    To tak jak z dzieckiem, które potrzebuje misia-przytulanki
    żeby móc spokojnie zasnąć ;-)

    Najlepsze w tym wypadku byłyby 2 tokeny ze zdrapką,
    z których pierwszy (zabezpieczony pinem i hasłem ze zdrapki)
    generowałby jednorazowy pin aktywacyjny drugiego (głównego) tokena ;-D