  • Data: 2011-08-08 14:04:48
    Temat: Re: euro w Polsce: dlaczego tak, dlaczego nie
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.08.2011 15:47, Liwiusz wrote:

    > Dlaczego mam zestawiać tylko z "jedną stroną medalu"? Opcjami można grać
    > i na zwyżkę, i na zniżkę kursu.

    Rzecz w tym, ze swiat jest tak ulozony, ze raczej nie czyta sie
    naglowkow w prasie "miliony obywateli smieja sie w twarz banksterom,
    placa smiesznie male raty we franku" czy "firmy zarobily miliardy na
    opcjach, bankierzy skacza przez okna".

    Choc w teorii tak moglo sie oczywiscie stac...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org