  • Data: 2010-08-28 21:58:25
    Temat: Re: jak się skończył SKOK nanadzór SKOK-ów?
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Aug 2010 17:39:39 +0200, b...@o...pl wrote:

    >Wiem, że pismaki tak piszą, ale to chyba jest proceduralnie
    >niemożliwe. Ot, tak sobie wziąć i "wyciągnąć"?

    Jasne. Tak np. pierwszy premier IV RP, Kazio Marcinkiewicz, zrobił
    z konstytucyjną skargą poprzednika w sprawie górniczych emerytur. RPO
    Janusz Kochanowski wycofał skargę swojego poprzednika w sprawie
    przepełnionych więzień. Ale wiemy to od pismaków, więc kto wie, pewnie
    nieprawda.

    >Mogę wnerwić się na kolegę, napisać pozew do sądu, a potem
    >pozew wycofać i sprawy nie ma. Ale organ władzy państwowej
    >może ot tak sobie wycofać?

    A dlaczego "organ" miałby być inaczej traktowany?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com