  • Data: 2009-10-29 06:44:40
    Temat: Re: jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Paź, 20:10, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Avista w skoku Stefczyka to 5.2 %. Wiecej dają tylko banki "netowe".

    Tylko co z tego skoro statystycznie rzecz biorac klienci SKOK sa
    biedniejsi od klientow banku?

    Ale zakladamy, ze Kowalski majacy srednia krajowa pensji trzyma na
    takim ror ok 2000 zl na oplaty/wydatki/rachunki. Zarobi na tym jakies
    6-7 zl miesiecznie?

    Wiecej faktycznie trudno dostac w bankach - no moze na KO Polbanku czy
    w Eurobanku [a nie w bankach "netowych" bo taki jest jeden - mBank i
    nie ma wysokich %].

    > Jak widzisz niektórzy potrafią liczyć więc korzystaja z usług Skoków.

    Jak widzisz niebardzo.

    > Opłaty za prowadzenie konta w Skokach to 5-6zl(trzeba tylko powyłaczac
    > dodatkowe ubezpieczenia itp)

    Bo skoro na tym koncie zarabiam jakies 6 zl miesiecznie - i tyle
    korzystanie z tego konta kosztuje to wychodze na 0, gdzie tu zysk?

    I zaden SKOK nie daje takich bonusow jak: bezplatne bankomaty czy
    bezplatne przelewy.

    > Banki stacjonarne są droższe.

    Alior? Nordea? Polbank? Eurobank?

    Mam wrazenie, ze w zadnym z nich konto nie kosztuje 5-6 zl. A i maja
    ciekawe bonusy w tych swoich rorach.

    SKOK sa ekonomicznie nieoplacalne z jednej prostej przyczyny.
    Zapomnialy, ze sa powolane do pomagania czlonkom i zajmuja sie
    zarabianiem kasy [przynosza zyski!]. Prawidlowo zbilansowany SKOK
    powinien wychodzic na 0. Dlaczego? Bo taka jego rola zeby jedynie
    pokrywac koszty swojej dzialanosci i organicznego rozwoju.

    Jesli SKOK zarabia kase i bawi sie w biznes to znaczy, ze zapomnial co
    to jest SKOK.

    Zdecydowanie bardziej w malych miejscowosciach oplacaja sie Banki
    Spoldzielcze, ktore w przeciwienstwie do SKOK, nie wymagaja oplacenia
    wpisowego/udzialu i skladki.