  • Data: 2014-04-19 15:31:44
    Temat: Re: karta na o?wiadczenie lub przeniesienie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 11:53:57 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A inni moga liczyc ze im KK daje normalnie oprocentowany kredyt, a nie
    >
    > tam na 29% ...
    Większość KK ma maksymalne dopuszczalne oprocentowanie.
    Kredyt ratalny ma to do siebie że spłacasz raty i saldo maleje, KK 95% ludzi spłaca
    praktycznie co miesiąc tylko odsetki a zadłużenie zostaje.
    Banki to nie instytucje charytatywne i skoro tak wciskaja KK to nie robią tego
    przypadkowo.
    Oczywiście masz rację ze można bezkosztowo płacić kk jesli ma się przygotowaną
    gotówkę na jej spłatę.
    A że gotówa maoże być na loakcie? Co z tego za zyks.
    Tak miesiećznie wydaję "na życie" ok 4000zł. Zakładając że miałbym kk i te 4000 udało
    by mi się KK wydać(a często KK się nie przyda bo gotówa potrzebna) to na lokacie/KO
    te 4000pln zarobiły by pewnie coś koło równowartości najtańszego wina miesięcznie.
    Więc jednak uwazam że skoro jest gotówa/środki na koncie to mi KK nie potzrebna.
    Trochę juz na tym swiecie żyję i bez KK udaje się funkcjonować na szczęście.