  • Data: 2015-12-12 20:43:18
    Temat: Re: koniec kserowania
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-12-12 19:59, J.F. wrote:
    > Ale zeby az tak ? Nieuczciwy pracownik, nieuczciwy kurier ... nie,
    > kuriera chyba skresle, wcale go nie bylo.

    Instytucje finansowe nie są nastawione na uczciwość. To nie te czasy.

    Z resztą ... kurierzy się spieszą. Mój, jak kiedys podpisywałem w ten
    sposób umowe, nie zerknął w dowód. Załatwione na gębę.

    > Teraz bedzie latwiej, skoro nie ma adresu w dowodzie.

    Zawsze było łatwo. Głównie dlatego że urzędnicy, jako dupochronu,
    wymagają podawania na pierdyliardzie pism numeru dowodu osobistego choć
    zawsze o to pytam i zawsze nie dostaję odpowiedzi po co. Idę o zakład że
    gdybym przystapił do jakiegoś przetargu to w wyniku debilizum przepisów
    komplet danych wyląduje w necie. Na to już da się wziąć chwilówkę.

    > Ale do tego nie trzeba ksera oryginalnego dowodu. Cokolwiek wpiszesz.

    Oczywiscie, możesz cyknąć fotkę jak dowód delikwenta leży na ladzie w
    banku przez kilka chwil. Ale ksero *zdecydowanie* ułatwia sprawę. Nie
    wiesz, co w bankach robią z tym ksero. Byc może uzupelniają braki
    papieru toaletowego lub zapychają pojemniki recyclingowe. Nie widze żeby
    było to traktowane jako ścisłe zarachowanie. To nastepny dupochron i nic
    więcej.

    > Taki kurier to imo szybko wpadnie - w koncu ktos skojarzy, ze cos za
    > duzo ma takich przypadkow.

    W przypadku który opisałem Policja nie dala rady nawet ustalić kto był
    kurierem. Kompletna olewka. To przekracza możliwości wydłubania z tego
    premii, bo jak sie okaże że kurier jednak w innym rejonie to swojej
    statystyki wykrywalności łatwo nie podnisą.

    > Zreszta troche trudne do realizacji - jak
    > zapewnic, zeby pismo z centrali dostarczal ten kurier co trzeba ?

    Kurierzy w danym rejonie są łatwi do selekcji, ponadto umowe mozna
    wysłać na inny adres niż w dowodzie, tym bardziej że go już tam nie ma.

    > Rejonizacja ? To trafi potem do jednego komisariatu.

    Policja nie zajmuje się takimi duperelami.

    > A niekserowanie cos tu da ? dalej bedzie mogl twierdzic, ze widzial.

    Kazda sytuacja kiedy okazuje dowód i ktoś zapamiętuje dane jest
    niebezpieczna. Dlatego napisalem, że od 40 lat znamy techniczną metodę
    zapobiegania. Ale nikt nie jest tym zainteresowany ponieważ oszukiwanie
    jest na rękę wszystkim poza garstką oszukanych.

    > Nie wiem - dobrali podobna osobe, premia od sprzedazy przyciemnia
    > wzrok, czy sobie dorobili dowod "kolekcjonerski" z innym zdjeciem.

    Jeste wiele metodą sądząc po skali oszustw opisywanych w mediach.
    Pamiętaj ze każdy kto ma premie liczoną od umowy prędzej czy później
    przymknie oko. Ludzie uczciwi nie pracują w bankach.