  • Data: 2005-09-15 10:42:21
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOŚ, ktoś się doczekał? :)
    Od: "MarP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obwiam sięże sięmylisz, u mnie kurs na umowie byłz dnia wydania pozytywnej
    > decyzji a więc około tydzień do podpisania umowy, podobno wcześniej
    > decydował kurs z dnia złożenia wniosku, ale to siemzieniło. Więc mimo
    > podpisania umowy dzień przed uruchomieniem pierwszj transzy musialem
    > dopłacić różnicę kursową wynikającą z tego tygodnia od dnia wydania
    decyzji.

    U mnie bylo tak jak Konrad pisze. Czyli dostalem potwierdzenie ze jest
    decyzja i umowilem sie telefonicznie na podpisanie umowy (moglem wybrac
    termin). Kwota wyrazona w CHF na umowie byla po kursie kupna z dnia
    podpisania umowy. Na dyspozycji przelania CHF na konto developera kwote tez
    musialem wziasc z umowy.

    Zastanawia mnie tylko jedno. Musialem oczywiscie zalozyc konto i dostalem
    dostep przez internet a tam na informacjach dot. kredytu jest kwota zupelnie
    inna niz na umowie. Doradca powiedzial ze to sie zmieni po przelaniu
    transzy - wiec czekam i jestem ciekaw....

    Pozdrawiam,
    MarP