  • Data: 2017-06-01 22:00:53
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Musimy ustalić pewne pryncypia. Do nich należy uznać fakt, że jeśli
    > ktoś bierze kredyt w walucie innej niż zarabia, to gra na kursie.
    > A że do tej gry bierze kredyt hipoteczny czy własne oszczędności to
    > tylko to należałoby poddać ocenie.

    No własnie. Nie kupuje mieszkanie biorac bezpieczny i korzystny kredyt we
    franku jak zapewniano a GRA na KURSIE.
    Niestety wiele osób ani tego nie rozumiało ani tak na to nie patrzyło a
    banki zamiast uswiadamiac, utrzymywały w przekonaniu ze to jest nobrainer.

    > Bredzisz
    > Nie ma takiej możliwości, żeby rata CHF wzrosła ponad dwukrotnie.
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-kredyt-we-franku
    -byl-zlym-wyborem-7
    > 232011.html W załączonym obrazku największą różnicę mamy od 1400 do
    > 2200 a to jest wzrost raty o 50%

    Nie wiem co widzisz na obrazku bo ja tego nei widze.
    Może znajomi przesadzaja, moze nie wzrosło o 100%, moze *tylko* o 50%...
    Mało?

    > Poczekam aż przetrzesz ścieżkę.

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."