    From: "Wielebny" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kupować mieszkanie?
    Date: Mon, 13 Oct 2008 09:13:30 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > Masz racje, zapomnialem o tych, ktorzy wola miejsce pod mostem.

    Znam takich co posiadają 3-5 mieszkań. Myślisz, że potrzebują ich do mieszkania?
    Wydawało mi się, że ciężko się mieszka w pięciu mieszkaniach jednocześnie, czyż nie?

    Natomiast słusznie zauważył ktoś poniżej, że przyrost jest ujemny (i na zmianę
    trendu się nie zanosi), parę milionów postanowiło skosztować lepszego świata (i
    zapewne duża część już nie wróci) a mieszkań jakoś drastycznie nie ubywa. Można
    oczywiście snuć opowieści o wielkiej płycie ze szparami na dwa palce, ale jest
    bardzo dużo substancji mieszkaniowej w całkiem dobrej kondycji, która posłuży
    jeszcze lata.

    Kwestia mieszkania 'na kupie' z dziadkami. Też przedstawiasz trochę jednostronny
    obraz. Bywają takie sytuacje, że młody człowiek ma już odziedziczone mieszkanie
    po dziadkach, a nadal mieszka z rodzicami, bo tak wygodniej, bo jeszcze nie czas
    na start w samodzielność etc.

    Tak jest sytuacja inicjatora wątku o ile się nie mylę, że był już posiadaczem
    czegoś i postanowił sobie wymienić na nowe. Ale przecież stare nie uległo
    dezintegracji :)

    W skrajnym przypadku dwudziestokilkuletni jedynak może być posiadaczem dwóch
    mieszkań po każdej ze stron. Napisałem 'w skrajnym', prawda?

    A zaraz dojdzie trzecie mieszkanie po rodzicach :)

    Miałem na myśli Polskę jako całość...

    W.