  • Data: 2012-06-29 06:34:01
    Temat: mBank 6,5% - burdel na kółkach
    Od: "azot" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako że lokaty mBankowe, można zakładać do 30czerwca, a wpłacic można kasę do 14
    dni, założyłem kilka u konsultanta. Problem , ze założyłem 3-miesięczne i
    półroczne. Chciałem sukcesywnie wpłacać na nie kasę. Mam problem. Przy
    akceptacji wniosku, co jest równoznaczne z założeniem lokaty, widać tylko kwotę,
    a nie widać na jaki okres jest akceptowany wniosek. Ale burdel. Załóż lokatę, a
    nie wiesz na jaki okres zakładasz.