  • Data: 2009-10-20 07:19:30
    Temat: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Od: Marcin Majchrzak <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Paź, 21:22, "Slavekk" <s...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Majchrzak" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:a31bd55f-68d0-48e9-80fd-954264ac23b8@
    p20g2000vbl.googlegroups.com...

    > Na pewno tak nie napisali.

    <cit>
    system ma 7 dni, zeby rozliczyc transakcje. Jesli stanie sie tak, ze
    ww transakcja obciazy panskie konto (znajdzie sie w historii operacji,
    w operacjach wykonanych) - wtedy prosze zadzwonic na mLinie i zlozyc
    reklamacje w tej sprawie
    </cit>

    > Banki ci niczego nie będzie oddawał bo ci niczego nie zabrał
    > Ta forsa JEST na twoim koncie.

    Ta forsa zeszła z mojego konta i bank łaskawie mi ją zwróci wtedy,
    kiedy NIE otrzyma potwierdzenia transakcji. A ja nie wiem gdzie system
    zawiódł i nie wiem czy potwierdzenia nie dostanie. I to dwukrotnie.

    > nie twoich ale i nie banku (zapewne).
    > Możesz przedstawić jakiś racjonalny powód żeby bank z powodu np.
    > uszkodzenia terminala w sklepie albo rozmagnesowania paska na skutek
    > twojej złej obsługi dawał ci SWOJE pieniądze?

    Przed chwilą pisałeś, że MOJE. Karta (chipowa) nie jest uszkodzona,
    chwilę potem wybierałem gotówkę, żeby zapłacić za zakupy (już po raz
    trzeci :)) A uszkodzony terminal? JA mam płacić za uszkodzony
    terminal? Niech bank płaci, oni go pośrednio tam instalowali,
    podpisali jakieś umowy i co tam jest potrzebne.

    > Logika rządzi.

    System. Gdyby rządziła logika to zdjęliby chociaż jedną blokadę - są
    dwie identyczne transakcje z odstępem 1 minuty.

    > Sam wybrałeś płatność kartą, nikt cię nie zmuszał.
    > Nastąpiła awaria gdzieś "na trasie" i nikt z uczestników procesu nie
    > da ci SWOICH pieniędzy dopóki nie będzie pewny że musi je dac bo jest
    > winien. Na razie trwa wyjasnianie.

    Jakich SWOICH. Nie chcą mi oddać MOICH - w końcu to z mojego konta je
    wzięli za transakcje które nie zostały zakończone. Jak ktoś słusznie
    napisał - najsensowniejsze byłoby zdjąć blokady i udzielić mi kredytu
    na tę kwotę do wyjaśnienia.

    --
    pozdrowienia,
    Marcin Majchrzak