eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Data: 2009-10-20 20:04:41
    Temat: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-10-20 21:55, Krzysztof Halasa wrote:
    > "Slavekk" <s...@g...pl> writes:
    >
    >> Możesz przedstawić jakiś racjonalny powód żeby bank z powodu np.
    >> uszkodzenia terminala w sklepie albo rozmagnesowania paska na skutek
    >> twojej złej obsługi dawał ci SWOJE pieniądze?
    >
    > Nope, sa klienta.
    > Bank ma obowiazek wyplaty odsetek ustawowych za czas uniemozliwienia
    > klientowi dysponowania swoimi pieniedzmi. Precyzuje to KC. "Ale kto by
    > sie tam sądzil o pare groszy", zwlaszcza ze bank za chwile zniszczy
    > dowody.

    Zaraz, zaraz, czy aby na pewno ? We wszystkich znanych mi
    regulaminach banki zdejmują z siebie odpowiedzialność za problemy
    techniczne uniemożliwiające kontakt z bankiem. A stąd już tylko krok
    do stwierdzenia, że zepsuty terminal - sprawa klienta, czyż nie ?

    >
    >> Logika rządzi.
    >
    > Nope. Rzadzi silniejszy.
    >
    >> Nastąpiła awaria gdzieś "na trasie"
    >
    > Za skutki ktorej teoretycznie ma odpowiadac bank.

    Nope. (Zgodnie z tym co wyżej.)

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1