eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Data: 2009-10-20 22:27:23
    Temat: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

    > Zaraz, zaraz, czy aby na pewno ? We wszystkich znanych mi regulaminach
    > banki zdejmują z siebie odpowiedzialność za problemy techniczne
    > uniemożliwiające kontakt z bankiem.

    A co to ma do rzeczy?

    > A stąd już tylko krok do
    > stwierdzenia, że zepsuty terminal - sprawa klienta, czyż nie ?

    Nie.
    Nie chodzi o to czy terminal byl zepsuty, czy nie - bank zdejmuje
    z siebie odpowiedzialnosc za to, ze klient nie mogl zaplacic i to nie
    jest problem.

    Ale to zupelnie inna sprawa niz zabieranie klientowi jego pieniedzy,
    jesli sie bankowi nie naleza (a tym jest w istocie taka blokada, bo
    chyba nikt tu nie wierzy w to, ze ksiegowanie z jakas data cos zmienia).
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1