eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.na
    sk.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Michal <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Date: Tue, 20 Oct 2009 16:05:19 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <hbkgmp$9g3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <a...@p...googlegroups.com>
    <hbieak$2un$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@r...googlegroups.com>
    <hbkevk$lt$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbkfi1$e0a$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggq10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1256048153 9731 83.12.172.10 (20 Oct 2009 14:15:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Oct 2009 14:15:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <hbkfi1$e0a$1@news.wp.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:505890
    [ ukryj nagłówki ]

    otrov pisze:
    > Michal pisze:
    > [..]
    >> Sprawa jest prosta, możesz na przyszłość zabezpieczyć się na wiele
    >> sposobów (bo każdy bank postępuje tak samo i obrażenie się na mbank
    >> nic nie da):
    > [..]
    > Parę postów wyżej była informacja, że Citi postępuje inaczej - wystarczy
    > telefon klienta i rozmowa z konsultantem.

    Tak, ale Robert nie opisał tego jednoznacznie- czy chodziło mu o blokadę
    czy o transakcję rozliczoną. Fakt faktem- Citi ma dobre standardy, ale
    pytanie czy poszliby na coś takiego na koncie ROR z kartą debetową. Cały
    czas mówimy o blokadach autoryzacyjnych a nie transakcjach już rozliczonych.

    Bo że podchodzą do reklamacji normalnie- i znają swoje prawa jako banku
    do chargebacku to inna sprawa.

    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1